Gossip girl klubben

Än så länge har nio söta tjejer anmält sig till Gossip girl klubben, så jag lägger upp deras namn här så länge. Fortsätt anmäla er till klubben genom att skicka ett mail till [email protected]
så får ni förmåner. I det här inlägget uppdateras så fort det tillkommer nya medlemmar, men än så länge är det bara nio tjejer, och som jag sa: bara medlemmar får delta i framtida tävlingar. Så vill ni ge tjejerna konkurrens, bli medlem i klubben. Xoxo

Gossip girl klubben, medlemslista:


Marielle


Frida


Ceci


Fanny


Belinda


Eleonor


Tamara


Eveline


Anna

Kommentarer
Postat av: Ceci

hehe, kanske lite myckat att fårga, men skulle du kunna kanske typ, ändra mitt namn till Ceci`?

haha, det känns lite konstigt att bli kallade cecilia, hehe

tack så mkt!

/Ceci<3

2008-12-30 @ 01:10:14
URL: http://ceci.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag är jättegärna med i klubben =) ska jag skicka ett mail alltså, vad ska stå i det?

2009-01-02 @ 16:39:31
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0